Meest gestelde vragen


Vragen met betrekking tot de bestelling plaatsen en het ontvangen hiervan.


Vragen met betrekking tot het dieet.


Inloggen lukt niet wat moet ik doen?

Je probeert in te loggen en dit lukt niet. Dit kan komen doordat jij jezelf geregistreerd hebt met een eenmalig- of anoniem account. Met deze accounts kun je eenmalig een bestelling plaatsen. Hierna is dit niet meer mogelijk.
Wij raden onze klanten aan om zich te registreren met hun mailadres, waardoor je altijd toegang hebt tot je account.
Ben je je wachtwoord vergeten? In dit geval kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn te bereiken via klantenservice@protislank.nl of via +31 (0) 223 63 02 33 tijdens onze openingstijden.


Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Indien de bestelling is geplaatst en betaald voor 17:00 uur, wordt de bestelling diezelfde werkdag verzonden.
Voor Nederlandse klanten geldt dat PostNL de volgende werkdag (m.u.v. maandag) het pakket aanbiedt en voor Belgische klanten geldt een leveringstermijn van 1 tot 3 werkdagen.  


Mijn geleverde pakket is niet compleet of er zitten verkeerde producten in, wat moet ik doen?

Uiteraard doen wij ons best om de pakketten secuur- en zorgvuldig in te pakken. Helaas kan het voorkomen dat er een product ontbreekt of dat een product verkeerd is geleverd. Mocht dit voorkomen, laat het ons dan vooral weten zodat wij zo spoedig mogelijk met een passende oplossing kunnen komen. Wij zijn te bereiken via klantenservice@protislank.nl of via +31 (0) 223 630233 tijdens onze openingstijden.


Kortingscode werkt niet of is kwijt wat moet ik nu doen?

Wanneer je een bestelling plaatst, maar niet ingelogd bent, pakt het systeem de kortingscode niet. Log daarom eerst in. De kortingscode is hoofdlettergevoelig. Mocht de kortingscode nu nog niet werken, dan kunnen jullie altijd contact met ons opnemen via klantenservice@protislank.nl of via +31 (0) 223 630233 tijdens onze openingstijden.


Tijdens de betaling van de bestelling ging er iets fout hoe kan ik mijn bestelling alsnog afronden?

Wel de bestelling afgerond, maar is de betaling niet gelukt? Neem dan contact met ons op via klantenservice@protislank.nl of via +31 (0) 223 630233 tijdens onze openingstijden. Wij zullen dan de bestelling controleren en een nieuwe mail sturen met daarin een nieuwe betaallink waarmee de betaling alsnog afgerond kan worden.


Ik heb honger wat kan ik hier aan doen?

In het begin van het dieet kan het voorkomen dat je last hebt van een hongergevoel. Dit is heel normaal. Wij raden je aan om voldoende water te blijven drinken en extra groenten te eten uit de lijst met toegestane groenten. 


Mag ik na het dieet weer normaal eten?

Wanneer je alle fases succesvol hebt afgerond, kun je weer normaal eten met het nieuwe gezonde voedingspatroon wat jij jezelf hebt aangeleerd tijdens het proteïne- en eiwitdieet. 
Wil je toch graag iets snacken tussendoor? Neem dan een proteïne reep, proteïne koekjes of proteïne snacks. 


Wat mag ik eten op een feest of bruiloft?

Tijdens een speciale gelegenheid op je voeding letten is lastiger, maar uiteraard mogelijk. Hiervoor hebben wij de volgende tips:
- Kies, indien mogelijk, voor groenten, vis en mager vlees. Koolhydraatrijk eten zoals brood, friet en sausjes kun je het beste laten staan.
- Wil je alcohol nuttigen? Kies hierbij het liefste voor rode wijn en niet voor bier of andere sterke drank.
- Zorg dat je altijd een proteïne reep in je tas hebt zitten voor onderweg.  
- Belangrijk om ook vooral te genieten. Het kan voorkomen dat je op een gelegenheid iets te veel hebt genuttigd. Begin de volgende dag met nieuwe frisse moed en pak de draad weer op.


Ik houd me aan de regels maar ik val niet meer af hoe komt dit?

Je houdt je aan alle regels en volgt alles op zoals beschreven en toch val je niet meer af? Dit heeft vaak te maken met een van de volgende punten:
- een tekort aan slaap
- geen regelmatig eetpatroon
- te veel stress
- vrouwen kunnen er last van hebben rond- en tijdens de menstruatie
Als je niet meer afvalt raden wij je aan om contact met ons op te nemen via klantenservice@protislank.nl of via +31 (0) 223 630233 tijdens onze openingstijden. Wij kunnen jou dan helpen met een aangepast eetschema. Ook raden wij onze klanten aan die intensief sporten, 1 extra product per dag te eten zodat het lichaam hier de benodigde voedingsstoffen uit kan halen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een proteïne reep.  


Mag ik de producten ook op een ander tijdstip eten dan in het voorbeeld schema aangegeven staat?

Het voorbeeldschema in ons instructie boekje is een schema dat slechts als een voorbeeld dient. Je mag je aan ons voorbeeldschema houden, maar het is ook mogelijk om een eigen schema te creëren. Let hierbij op dat je tussen elk eetmoment minimaal 2 tot maximaal 4 uur houdt.


Hoe vaak en wanneer kan ik het beste op de weegschaal gaan staan?

Wij adviseren om niet vaker dan 1 keer per week op de weegschaal te gaan staan. Om de progressie goed te volgen is het verstandig om het weegmoment altijd op hetzelfde moment te doen. Bijvoorbeeld iedere maandagochtend om 07:00 uur op een lege maag. Buiten het gebruik van de weegschaal om, kun je ook gebruik maken van een meetlint. Hiermee meet je ieder weegmoment dezelfde punten.